שיט בספינה הוא ללא ספק דבר חוויתי מאין כמותו. אולם, כאשר יוצאים לשיט אטרקטיבי כגון שיט על נהדר הדנובה, אין ספק שמדובר באטרקציה משמעותית ומהנה אף יותר. כיום ישראלים רבים בוחרים לצאת לשיט על נהר הדנובה, המאפשר להם ליהנות מנופי אירופה, תוך כדי חוויה בספינה יוקרתית המכילה בה כל טוב. אם גם אתם מתלבטים כיצד לבלות את החופשה שלכם בצורה המהנה והחווייתית ביותר- שיט על נהר הדנובה יכול בהחלט להיות הדבר הטוב ביותר עבורכם.

שייט נהרות בחו"ל

מדוע לבחור דווקא בשיט על נהר הדנובה

שיט על נהר הדנובה, הינו שיט מנירברג לבודפשט.
במהלך השיט עוברים במגוון יעדים שונים. ניתן ליהנות במהלך השיט מהנופים המקסימים של אירופה ובכל יעד אשר הספינה מגיעה אליו וחונה בו, ניתן לרדת לסיור מודרך ולהתרשם מכל מה שאטרקטיבי ביעד. השיט עובר לרוב בוינה, בעיירה מלק, בפאסו, בברטיסלבה ומינכן. בכל אתר ישנו מדריך אשר יוכל ללוות אתכם, להסביר על האתר ולהראות לכם את כל מה שחשוב לראות באתר ולהתרשם ממנו. 

חופשה הגובלת בשיט בספינה על נהר הדנובה היא חופשה המספקת אוויר רענן, הנאה מנופים מקסימים, הנאה מהים הגדול הפרוש בפני כל אחד המצוי על סיפון הספינה וכמובן- מכל מה שהספינה מציעה בתוכה עבור כל מי שבוחר לצאת לשיט בה.

מה כוללת הספינה בשיט מנירברג לבודפשט

אם חשבם שההנאה בשיט זה הינה רק מהנופים, מהאתרים השונים , מהמראות שתראו ומהידע שתצברו, הלא שאין הדבר כך.

מעבר לכל מה שתראו ותשמעו- תוכלו ליהנות מספינה מפוארת, מארוחות גורמה, ממזנון לילה, מבריכה בתוך הספינה עצמה, מאטרקציות שונות ומופעי בידור בתוך הספינה ומעוד דברים מהנים וחווייתיים. לא מעט אנשים אשר יוצאים אל השיט הזה, מבינים מהר מאוד שההנאה מחופשה מעין זו איננה רק באתרים שבהם יבקרו, אלא גם בספינה עצמה, במהלך השיט.

חשוב מאוד לבחור את הספינה הנכונה לשוט בה שיט מעין זה, בכדי שתוכלו ליהנות מכל האטרקציות שספינה מעין זו מציעה. כמו כן, חשוב מאוד לוודא כי בכל יעד ישנה הדרכה על ידי מדריך מנוסה ומקצועי אשר הדרכותיו מענייניות ומרתקות